Dzień Piąty - ostatni - powrót 24.05.2013r.

Powróciliśmy!!! Dzisiaj naszym ostatnim przystankiem były Kowary i Park Miniatur Zabytków Dolnego Śląska, a później jż tylko droga powrotna do domu... Pod szkołą czekali na nas stęsknieni rodzice:)

Kolejna Zielona Szkoła już za rok:)

Dzień Czwarty 23.05.2013r.

Dzień przedostatni....Zaczęliśmy od odwiedzin w muzeum zabawek- podziwialiśmy zabawki z różnych krajów, niektóre z przed wielu lat. Później odwiedziliśmy miejscowe stragany, gdzie mogliśmy wydać kieszonkowe. Niewątpliwie najwięcej zostało zakupionych lemurów - które to zostały okrzyknięte główną zabawką Zielonej Szkoły.Gdy wrócilismy do ośrodka nadszedł czas na pakowanie... Kolacja dzisiaj też była inna, ponieważ czekała na nas pizza i kiełbaski, które sami upiekliśmy na ognisku:) Wieczorkiem był już tylko czas na rozdanie "zielonoszkolnych dyplomów". Jutro wracamy do domu!

Zielona Szkoła dzień 3

Dzień Trzeci 22.05.2013r.

Dzisiaj padał deszcz ale jutro liczymy na słońce:) odwiedziliśmy Muzeum Ziemi, Leśną Hutę gdzie widzieliśmy jak robi się szklane figurki, a następnie udaliśmy się na zajęcia do Chaty Walońskiej! Było super! Po kolacji odbył sie konkurs plastyczny i zajęcia z mapami:)

Dzień Drugi 21.05.2013r.

Dzisiaj po pobudce o 6:45 i pysznym śniadaniu, ruszyliśmy w trasę. Piewrszy cel naszej wycieczki to zamek Czocha, gdzie wędrowaliśmy ukrytymi korytarzami, następnie ruszyliśmy do Świeradowa Zdroju i tam gondolą na Stóg Izerski. Pogoda dopisywała dlatego w drogę powrotną ruszyliśmy szlakiem. Szliśmy i szliśmy i szliśmy, parę upadków i odcisków zaliczyliśmy i po 1,5h dotarliśmy do autobusów. Na kolacji zregenerowaliśmy siły bo wieczorem czekała zaplanowana dyskoteka! Szaleństwo było co nie miara!!! Wszytko to możecie zobaczyć na zdjęciach!

Dzień Pierwszy 20.05.2013r.

Dojechaliśmy!!!! Wszystko w porządku, jesteśmy cali, zdrowi i wszyscy:)

pozdrawiamy i wcale nie tęsknimy:)

kliknij w zdjęcie aby przejść  do galerii
kliknij w zdjęcie aby przejść do galerii